Yasak Elma 109. Bölüm 3. Fragmanı

Yasak Elma

2,5 Mn görünümler390

    Yasak Elma yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de FOX'ta! ⚡
    Yasak Elma Resmi TRlocal Kanalı: goo.gl/7AqfHc
    Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
    Oyuncuları:
    Şevval Sam
    Eda Ece
    Erdal Özyağcılar
    Berk Oktay
    Nesrin Cavadzade
    Şafak Pekdemir
    Nilperi Şahinkaya
    Melisa Doğu
    Barış Aytaç
    Can Nergis
    Serkan Rutkay Ayıköz
    ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
    #yasakelma #yenisezon #fragman

    katma 7 gün önce

    YORUMLAR

    1. Sedef Can

      Ohhh EnYıl donduuuu

    2. Hatice Akcaba

      İlk defa gerçek fragman

    3. leylie zeynalova

      Yeni bolum fragmani Pazartesi cikar inshAllah

    4. Muxayyo Avezboyeva

      110 fragman nardaaaa

    5. Ceyda Aslan

      Yeni fragman niye verilmedi

    6. Selin su Ceyhan

      Allahım bu filme arka sokaklar ömrü versin 🖒😂

    7. DURU YILMAZ

      0:37 ENYIL GERİ DÖNDÜ

    8. Nadire Çakır

      Bu dizidede her zaman bir olay çıkıyo ya bir iki bölüm sakin geçsin bari

    9. Ozi Mozi

      Sezon finali yazıyor fox tv sitesin de.. tek severek izlediğim guldüğum heycanlandığım diziydi.! Umarım sezon finali çok uzun ara vermezsiniz.

    10. Emy Tech

      😍 EnYıl 😍 çok Beyandım 😍

    11. KURABİYE CANAVARI

      0:27 nasıl hakkından çaldı?

      1. KURABİYE CANAVARI

        @Leyla Yılmaz sağol

      2. Leyla Yılmaz

        Şirketi zararda gösterip bütün kârları kendi hesabına aktarıyor o yüzden diyor

    12. Yusuf A

      Çöp oldu dizi

    13. Semih Akkan

      Görünüşe göre bu olayın ardından, "Yıldız, Çağatay Kuyucu" çifti boşanacak! En nihayetinde, kimse babasına komplo kuran bir kadınla evli kalmaz!

    14. Sadooo Akdooo

      Nolur sezon finali olmasın devam edin

    15. Doğal Olarak

      Ccxx xqxpl

    16. Belinay Ar

      EnYıl geri döndü arkadaşlar bundan sonra asıl korkulu rüyalar tekrar başlıyor 🔫

    17. Momina Mansoor Ali

      PAKISTAN

    18. Harry Potter

      Şahika yoksa ben yokum

    19. ayıcık şelalesi

      Rahmetliyi nasıl tanımlarız espresso içerek adam zehirleyerek kendi kalbini durdurarak Bonsua de yeşili

    20. Melis Tek

      Çağatay la ayırmayın ya kesin ayrılacaklar. Yıldız ve Çağatayada alıştık. Şahikayıda öldürmek çok saçma Ender, Yıldız ve Şahikayla dizinin tadı çıkıyor.

    21. Hűsem Hűseyin

      Fox TV sizden bı isteğim var bir roman çocuğu komutanı tarafından askerlikte öldürüldü komutanı öldürdü yani anaları babaları kan ağlıyor yürekleri dağlandi şimdi anası ve babası Recep Tayyip Erdoğan'a sesleniyorlar yardım istiyorlar fakat kimse duymuyor yardım etmiyor çünkü roman oldukları için ölduruluyorlar roman oldukları için katlediliyor kar nolur yardım edin onlara sahip çıkın oğlu roman olduğu için komutanı linç işkence darp etmiş nolur haberlere çıkartın bu sehitimizin ana sini baba sini seslerini duyur şunlar Recep Tayyip Erdoğan'a bu sayede ancak yardım eder nolur yardım edin insan ırkı yapmayın romanlarda Türkiye bayrağına saygı duyuyor

    22. GBF

      Yarın 110. fragmanı gönderebiliemisiniz

    23. Zeynep Sakız

      EnYıl geri döndü o zaman

    24. Fatma Saadet Yurtdaş

      Bu ne yaa Açlık oyunlari

    25. Melike Kara

      Dizinin seyri bu kadar iyiyiken yapılabilicek o kadar şey varken neden çok sevilen bi karakteri atıyosunuz ki amaç ne

    26. Havin Ücler

      Sanırım dizi yakında bitecek..

    27. Bir Garibim

      Şahika çıkmasaydi diziden

    28. hint dizileri 21

      eyer şahika gerçekten öldüyse dizi artık güzel olmicaktır

    29. Arif SELVİLİ

      arkadaşlar fragmanın altında açıklamada oyuncuları saymışlar ve orda şahikayı oynayan kadının adı da var

    30. Doctor Xmen

      7 Səni kimi Mən sevdim səni Dedin unut məni Çalışdım səni unudam Tapım səni kimi gözəli Nə qədər vaxt keçsədə Aylar,illər ötsədə Səni kimi gözəl tapa bilmədim Səni ürəyimdən silmədim Səni unutmağa zaman məlhəm olmadı Qəlbimdə yerin dolmadı Tayın bərabərin yox dünyada Eşq bağında çiçək solmadı Zəngilan 28.04.2020

    31. Şeyma Yalçınkaya

      şahika ölmedi.

    32. gülay şahin

      Şahıka gıttı dızı bıttı

    33. Mazlum Önel

      Şahika gelsin senarist değişssin !!!

    34. yusuf arslantürk

      Şahikayı gerl getlrln lütfen 1 rüya daha kalın ama geri gelsin

    35. Rialda Baby

      Ender🔥

    36. Adil Zatsam

      Bi ölüp bi diriliyorlar ya

    37. Tarık Çiftçioğlu

      Keşke şahika ölmeseydi

    38. Tarık Çiftçioğlu

      Bundan başka dizi izlemiyorum lütfen

    39. Tarık Çiftçioğlu

      Yaa final olmasınn ya

    40. Ece Züleyha Avşar

      BNE BIKTIM ONLAR BIKMADI YA

    41. hatice ARSLANTAŞ

      ben bu dizide en çok enyıl zamanını seviyordum o zamanlar geri geliyor sanırım çok mutluyum

    42. Buğlem Ercan

      Şahika> enyıl

    43. Fatos ikra

      Walla şahikasz hem enyil mutlu hem enkay mutlu gayet güzel oldu şahika nin gereksiz ortalığı karıştırması olmadan güzel keyiflu ve kahkaha dolu bir rahat bölüm izledik

    44. Ayten Hesenova

      Vallahi sahikani olmesi bana inandirici gelmiyor bir yerden cikicak

    45. Beh Ben

      ENYIL HEP VARDI ŞUAN YENIDEN DOGDU❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    46. Elif ._.

      Yalan habermiş :(

      1. Elif ._.

        @petito öyle değilmiş ya yalan habermiş bende yeni öğrendim sad

      2. petito

        Keşşşke...

    47. Kübra 1.t

      Asuman sadakatsizde ki derin sandı kendini 😅

    48. Sadıkoğlu Sadıkoğlu

      Bence Sahikahsız dizi tuzsuz balık gibin bundan sonraki bölümleri DİZİ sişti 🤔

    49. The Ece Emine

      Aman enyıl hiç bozulmasın

    50. Kubra Kilic

      Yıdız hayatının hatasını yapıyor.

    51. Naile Quliyeva

      Yıldızın anasından yediyi qappaz 😂😂😂

    52. DENİZ

      Efsaneler unutulmaz🥴

    53. Cat's Love 4ever #SaveRalph

      Yıldız yalan söyleyince daha samimi oluyor. Dürüstlüğü fazla yakıştıramadım, bana biraz itici geldi .d

    54. Ayhan Binzet

      En yıl geri dönüyor

    55. J P

      Şu an yeni bölümü izliyorum. Tek kelimeyle ba - yıll - dımm. Yıldızın dürüst halleri beni gülmekten öldürdü. Yerlere yatıp karnımı tutarak gülüyorum şu an

    56. Roza Bagtyyarova

      EnKa aşkı ve EnYıl arkadaşlığı geri döndü. Desenize eskilere gidiyoruz. Çok çok mutluyum 🥰

    57. SİSTEM Sistem

      Artık bu dizideki şu şuursuz ASUMAN ı almalılar ya çok sinir bozucu

    58. Cat's Love 4ever #SaveRalph

      İzlemiyorum bölüm mölüm

    59. Medine Huseyn

      Şahika diziden çıktığına göre ben de izlemeden çıkıyorum)

    60. Hasanmert Cakmak

      Keşke Asuman olseydi

    61. Ciestian Phantomhive

      Ne zaman atacağınız be yeni bölümü

    62. Takhmina Abdykaarova

      Şahika kedi gibidir 9 canı var bı yerde çıkıp gelirse diye geçiriyormusunuz siz de?

    63. Takhmina Abdykaarova

      Diziyi Şahikasiz izlemek istemeyenler🤔

    64. Thitanic •

      bunların arkadaşlıklarına artık güvenmiyorum

    65. Tuana Zöngür

      ENYIL

    66. Kwin Blackpink

      Şahika ölürse bir daha izlemem

    67. Gamze ÇİFTÇİ

      Şahikasız bu dizi izlenmez😒😒

    68. SOHAILA T.B.

      Şahika'nın ölmesini istemiyorum onu ​​dizide istiyorum, en önemli oyunculardan biri😭😭😭😭😭😭😭

    69. Best moments

      *Всем читающим этот комент, крепкого здоровья, исполнения желаний и всех благ!!!❤*

      1. Zahra Karabakh

        Думаешь турки поймут?

    70. cemcel fesat dizi

      Yıldız : Enyıl geri döndü diye bilirmiyiz Ben : bu işde bir şey var amma yakında çıkar kokusu 😂

    71. Hayat eve sığar sağlık

      dizinin tadi kacti .Sahika renk katiyordu hic olmadi boyleeeeee

    72. •twice'in makyözü•

      Yanlız dikkat ettiyseniz açıklamada oyuncular kısmında hâlâ nesrin cevadzade var söyliyim dedim şahika'nın sahalara geri dönmesi an meselesi😌💓

    73. b e r k x p h o n i e x

      Şahika geri gelsin şahikaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    74. b e r k x p h o n i e x

      Bak senarist Şahikayı geri getir bi kaç bölüm sonra filan gelsin bak lütfen allah rızası için Şahika yoksa izlemem

    75. b e r k x p h o n i e x

      Şahika en sevdiğim karakterdi ölemez

    76. b e r k x p h o n i e x

      Şahika ölmüş 😭🐍😭😭😭😭

    77. esra içöz

      en yilmi

    78. Nazan Aksungur

      Sonunda ender ve kaya barıştı 🌹❤

    79. Yağmurvesuvecinar Kahriman

      Geri gersin dizinin tadı tuzu kalmaz geri getirin😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😠😠😠😠😠😠😠😠😈😈😈😈

    80. Arda Elçin

      Şahika olmasa izlemem vallahi çok güldürüyorr bizi yıldızcım artık rollerini sağlam yapamıyorsun canım sendede tükenmişlik sendromumu başladı acaba senide çok seviyorum ama çok yapmacık gibi hareketlerin

    81. ibrahimxasiy

      ya ölsün mölsün dıyoduk ama öldüğünde üzüldüm ben

    82. Yağmurvesuvecinar Kahriman

      Şaika gitmesin ölsün gina canlansın o film onsuz güzel olmaz. zevki kalmaz dizinin

    83. Mina Kaner

      Neslihan Yesilyurt sayesinde artik diziyi izlemeyecegim. Nesrin Cavadzade yerine kiskanc Neslihan gitmeliydi. Artik dizi bitebilir

    84. hedefe odaklan

      Cansu diğer tarafta gitsin diyenler 👇👇

    85. Yavuz Aras Türkeli

      Herkes niye Şahika' nın ölümüyle ilgili şeyler yazıyor? EnKay ve EnYıl geri döndü, biraz onlarla ilgili yorum yapın beyaaa... 😂😂

    86. ALPER TOLGA

      ŞAHİKA KIRMIZI ÇİZGİMİZDİR. DİZİNİN TADI TUZU KALMADI . BURDAN SENARİSTE SESLENİYORUM : ŞAHİKA " NESRİN CAVADZADE" ACİLEN DİZİYE GERİ DÖNSÜN YOKSA KAYBEDEN TÜM DİZİ EKİBİ OLACAK . ŞAHİKA OLMADAN BU DİZİYİ ASLA İZLEMEM.

    87. Sıla nur Demir

      Şahika sensiz buralar olmaz dön şahika dön dön Nesrin cavadazade dön 😍 seni seviyorum ❤

    88. Selin melek Orhan

      enyıl diyenler artı bir like

    89. Hacer Kabataş

      Şahikasiz da ne bileyim 🤨

    90. Elif ERDOĞAN

      Hiç güzel diil

    91. Ramazan Cetınkaya

      Bu filim hic bitmesin

    92. Manolya Hazar

      Hasan Aaaaaali başkan 😂

    93. Bensunun Dünyası &

      Dizi artik izlenmez

    94. Sümeyye Özdemir

      ENYIL yihuuuuuuuuuuuuuuuu

    95. Enes Güldaş

      Haftaya fragman yok

    96. Kubra Deniz Colak

      Sonunda enyıl şükür diyebilir miyiz

    97. Umut ŞAHİN

      PERŞEMBE GÜNÜ STAR TV DE COK GUZEL BİR DİZİ VAR LÜTFEN DENEYİN DENEMEKTEN ZARAR GELMEZ

    98. Haseki Hürrem Sultan

      Dünyanın en güzel dizisi

    99. Haseki Hürrem Sultan

      Bu dizi bitmesin nolurrrr

    100. Sempatikmiş

      Bence cansu ile sahika bir plan yaptılar. Cansunun elindeki silah kuru sıkı ne bilim başka bir plan sahikayi öldü zannediyorlar ama aslında ölmedi. Herseyin sahibi olacak cansuyla sahika...